Keep breathing

På order uppdaterar jag nu min blogg för en gångs skull.

Vad har då hänt sen jag skrev sist.

Jo, dagen efter våran klassiker så vart jag sjuk.. som vanligt, vilket sög. Tur var det att jag inte hade lektioner, så jag låg hemma och sov. Inte mycket blev gjorde den dagen..

På lördagen hade vi familjemiddag. Vi åt älg... Jag kunde få ner en tugga men sen inge mer. Jag såg bara en älg framför mig. Lite sjukt med tanke på att jag äter allt "vanligt" kött utan att se dom framför mig.. Men så var det iallafall. Efterrätten var god iallafall :) Vi spelade nått spel på datorn och sen spelade vi kategorispelet. Jag vann, för jag var bäst :O Som vanligt ^^ (Okej andra gången kom jag delad 1:a men första vann jag *skryt, skryt*) Vi hade även småkusinerna Herman och Victor hos oss lör-sön. Mys-pys, jag "lärde" dom att spela gitarr (Dom slog på strängarna medan jag tog accord)

Söndag var lam..


Måndag spenderade jag med att titta på Grey's Anatomy och tvätta.

Idag så var jag på stan med Antonia. Vi gick och fikade på Barista. Mysigt värre. Fyndade även till på Wear it, med en collegetröja och en kofta för 115:- allt som allt. Köpte även två filmer. Jag måste samla till min filmsamling när jag flyttar hemifrån. Jusst nu har jag inte speciellt många filmer, men alla är superbra. Edward Sissorhands (Fyndade den på konsum för 60:- för någon månad sen) Nightmare before christmas special edition och Romeo och Juliet och Moulin Rouge, som jag köpte idag.. Har säkert mer filmer.. Men kommer inte på dem.. Fyra iallafall.. Bra.. (Men jag kommer nog sno med mig resten av våra Tim Burton när jag flyttar :o) Köpte en manga, Nana vol:2 (Jag har redan läst den på internett, men att ha mangan är härligt eftersom det är en av mina bästa) Fyllde även på mitt busskort, så nu är jag pank o.o;

Resten av kvällen kommer jag spendera med att se Grey's Anatomy. 

Imorgon ska jag vara med Antonia, vi ska se Merlin och transformers ^^

Vill hitta på något snart med mina superduper vänner :o Läängesen ju! :')




 

Vill ha sommar!!!!!!



Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Me is home and I´m ready!

2009-03-03 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0