Inget internett..

Sitter på skolan och ta tillvara tiden jag har med internett idag.

Vårt fuckade upp sig igår, så vi hade varken internett eller tv (Våran boxer går genom internett) alls. Förhoppningsvist så har teknikern kommit när jag kommer hem, annars får jag leva på 1,2,3,4 & 5 gud vet hur länge. Iallafall så har jag då mina harry potter filmer att hålla mig sällskap :) Jag såg början av 4an igår och ska se klart den idag. Annars blir det väl att spela alfabet med familjen, så som man gjorde förr i tiden då man inte hade TV eller Datorn.. vilket liv o.o

Har iallafall gjort klart allt jag ska idag på bilden, så jag har ingenting att göra fram till 14.30 då vi ska redovisa, vilket jag nu ser är om 8 minuter xD Trodde jag hade typ en timme på mig.. Jaja, vi slutar snabbare.

Iallafall få jag se om jag uppdaterar något de närmsta dagarna, jag har ingen aning vilken dag teknikern kommer det kan vara idag, imorgon eller om två veckor om han så väljer.

Nu ska jag spendera resten av min internett-tid här på skolan med att titta till soompi..

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0