In your eyes

Sitter på skolan och har Nationella genomgång. Tur det, för annars skulle jag sitta och fatta noll när vi väl har prover :o Tyvärr så skulle jag behöva plugga annat, men det får jag göra senare. När jag slutar ska jag direkt hem och sova. Somnade sent igår och vaknade tidigt så jag är supertrött.

I fredags var jag iallafall med Erika och Raz, vi såg Patrik 1,5. Ovanligt bra film för att vara svensk.. Ni kasnke vet att jag inte sätter svenska filmer på höga stolar.. Iallafall så nördade vi ett tag..


På Lördagen kom syskona och deras respektive. Vi åt Tacos och spelade sen Rita, Gissa. Det va asroligt från början men det vart så långt och alla i lagen började bråka med varrandra xD Haha. Sådant är livet. Iallafall slutade kvällen med att jag somnade fem minuter in i Harry Potter and the Sorcerer's Stone

Söndagen spenderade jag hemma med att se klart Harry Potter och sova. Såg lite Merlin, badade, satt vid datorn och somnade till Harry Potter POA.

Nn som sagt sitter jag på skolan och ska snart börja lektion igen.

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0