I dare you to move

Sitter på skolan och har nyss slutat min nya kurs filmkunskap. Eftersom lärarn inte var där fick vi se en film: Rambo. Inte min smak, men underhållande för Sylvester Stallone fans (Eller nu hur hans namn stavas). Iallafall va det väl sevärd, men inget jag sätter på höga hästar. 

Nu har jag lunch tills klockan 13.00, vilket vill säga 2 h till. Då har jag bild och vi ska gå igenom vad vi ska göra nu sista perioden. Efter det ska vi ner till stan och lära oss hur vi ska vara värd till poduktionen. Jag kommer vara värd nu på tordag och fredag :o Sen har vi massa dagar vi måste vara där för våran utställning. 

Iallafall har jag hittat en, vad jag tycker, underbar version av Dare you to move av Switchfoot. Helt klassiskmusikfierad, vilket jag älskar (Ingen sång heller ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0