Fortfarande inge internett

Sitter på skolan.. Obviously, eftersom jag inte har något internett hemma. Inte så mycket har hänt sen jag skrev sist.. Spelat väldigt mycket spel och sett mycket film..

Igår skaffade min syrra job som vikare, så vi skulle till Big Boy och "Fira" så jag åt onyttigt, inte bra. Sen hyrde vi film och jag lyckades övertala mamma att köpa 10 filmer för 250:- Där snufflade jag in tre filmer från min "Att köpa" lista. Transformers, Sweeney Todd och Batman Begins. Yay, tyvärr sa mamma att Sweeney todd är den enda jag få ta med mig när jag flyttar hemifrån :'O Men, men det funkar :D

Nu äter jag en nyttigmacka och ska nörda Soompi tills jag börjar.
Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0