Everyday's the first..

.. Of the rest of your life.

Mycket har hänt i helgen.

I Fredags tvingade jag hit Daniel och Alex, för Daniel skulle hjälpa mig fixa ett program. Efter en massa timmar och tjat så fick jag äntligen till det. Dock fuckade det sig ganska så snart.. Måste ta och köpa det om jag vill ha det verkar det som. Iallafall spenderades kvällen i rummet med att försöka ådstakomma lite saker med det fucked uppade programet. Erika och Raz, som förövrigt berättade att hon också faktiskt fått MVG i Kreativt skrivade, jag var inte så speciell som jag verkade tro att jag va, kom hit på kvällen men eftersom jag va upptagen med sepeprogrammet så såg jag inte så mycket av dom xD

På lördagen så åkte Anna för att handla och kom hem med Daniel, Alex, Alexs syster Amanda och Antonia. Vi gjorde mat, godare än godast var det iallafall :o Mums, olika kyckling curry och koksmjälk med ris. Marängswish till efterätt som jag fixade^^ Vi spelade Buzz (Där jag vann alla gånger^^) Och Rita gissa, där Jag, Alex och Daniel vann. Vi hann se film och fetta i oss chips också. Kvällen slutade med att Jag Anna och Antonia såg ungefär 5 minuter av en film. Fick iallafall se lite av min snygging från den filmen :D

Somnade och vaknade vid 11.00 ungefär. Antonia var tvungen att sticka till skolan ganska snabbt.

Idag har jag fått mycket gjort iallafall.

Städat och dammsugat upp efter 7 personer från igår (Antonia hjälpte mig innan hon stack)
Legat i badet en bra stund
Sett två filmet
Gjort klart 4 skoluppgifter

Och klockan är inte ens 20.00 :) Yay.

Nu ska jag nog se mer film. Eller nörda på Youtube och se fanvids.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0