City of Ashes

Kom nyss hem från skolan. Nationella talet gick bättre än förväntat. En massa bra kritik fick jag. Det enda negativa var att jag snubblade på ord ibland, men förhoppningsvist går det bra. Var en grupp på 5 tjejer och lärarn (Som också är tjej). Och på något sätt var det väldigt bra. Frida (lärarn) tycker jag va säker där uppe vid talarstolen. Väldigt stolt över mig själv. Jag var snabb och paxade att tala först, så det va bra också.

Nu måste jag plugga, men första ska jag äta. I talen grumlade min mage som ett monster xD tur som det är var mamma och pappa och handlade igår så vi ha masser med mat.. Yay.

Senare ska jag lyssna på The mortal instuments: City of Ashes (Andra boken i serien) thithi, bra som fasiken :D

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0