All that I know

Igår var mina skönheter Antonia, Alicia, Raz och Erika här och vi nördare film och åt gott. Tyvärr hann vi inte se klart filmen för vi tog sådan lång tid att göra iordning allting. Men vi såg en bra bit på min nyinköpta Romeo och Julia. När alla hade lämnat mig och Antonia helt själv satt vi oss ner och såg Merlin, som det va bestämt från början att vi skulle se, den och Transformers. Men eftersom Merlin är en serie och fyra av sex av oss redan sett Transformers så vart det inte dom. Men vi såg första avsnitten av Merlin sen tittade vi på Transformers och som vanligt så somnade jag och Antonia och Maja ser klart filmen... Det börjar bli en vana. Iallafall sov vi och när vi vaknade städa jag och Antonia efter igår och sen satt vi oss ner för att titta på mer Merlin.

 Pappa sjussade oss, först Antonia hem till sig och mig till tandläkarn. Va där en stund och tandläkarna var såå roliga x) Ett ovanligt roligt tandläkarbesök, synd att det typ är mitt sista.. :o

Kom hem och gjorde ingenting, tittade lite på Grey's Anatomy. Sen kom mamma hem och hon hade köpt semlebröd. Eftersom jag inte fick någon semla på fettistagen så hade hon köpt nu :D Så gjorde en supersupersemla av bröd, banan, marsansås, grädde, chokladpudding och floursocker. Låter lite skumt och det såg lite geggit ut, men det va supergott :D

Iallafall kom Daniel och Alex på besök. Alex ville ha revanch i Kategorileken... Men såklart vann jag överlägset igen. Mwhahah! Vi spelade dock Bet your brain där jag och mamma förlorade stort.. Alex och Daniel vann.... Men det talar vi inget om

Nu ska jag nörda Grey's anatomy tills jag ska sova.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0