Naruto test

1. Vilken är din favorit Naruto karaktär(er)?
Shikamaru, Sasuke, Gaara, Kiba, Kakashi, Minato... and the list goes on and on..

2. Vilket är ditt/dina favorit par?
sasunaru- gaayh & vänskap

3. Är du ett Naruto Yaoi, Yuri eller Hentai Fan?
Yaoi all the waaay..

4. Någonsin cosplayat en Naruto karaktär?
Jajamensan, som Iruka :D

5. Skriv upp några Naruto prylar om du har några:
Gaara nyckelring, Sasuke nyckelring (dock har jag lostat den) Massa pins.

6. Har du någonsin känt att du är avsedd att vara med en Naruto karaktär? Isåfall, vem? 
Fattar inte riktigt frågan...

7. NaruHina eller KibaHina?
Naruhina... Kiba kan ha mig vettja :D

8. SasuSaku eller SasuNaru?
Sasunaru!!! Dock har jag inge problem med Sasusaku

9. Vilket är ditt favorit team?
SVÅÅÅÅÅRT!!!!

10. Stödjer du Obito teorin? 
Ja, om det är överrenst med min Obito teori.. Jag vill att den ska vara sann!

11. Stödjer du "Yondaime är Naruto's far teorin"? 
Hallå? Det är redan statat ju?! Han ÄR pappan!! (HAHAHA Nu förstörde jag säker för en massa)

12. Din favorit Akatsuki medlem?
ITATCHI MY LOOOOOOOOVE!

13. Är du För-Sasuke eller Anti-Sasuke?

I love Sasuke.. Han är het...

14. Har du sett exakt alla Naruto avsnitt? (Shippuuden och Fillers också)
Nope, sett kanske runt 200 avsnitt, men jag har läst så långt Mangan kommit.

15. Har du läst alla kapitel som kommit ut?
JAPP!

16. Tror du att Naruto har ADD?
Nej, jag tror han bara vill ha bekräftelse.. Inte som Harry Potter

17. Subbat eller Dubbat?
Subbat, usch för dubbning!

18. För-Sakura eller Anti-Sakura?
Usch, jag skulle kunna döda henne från början med allt svaghet och Sasukestalkningen..
Men nu är hon såååååååååååååååååååå coooool!

19. Tobi = Irriterande eller rolig?
Rolig... Men är han verkligen det? :O (HAHAHA Förstör igen)

20. Vet du vem Tobi är?
Ja, om det menas vem det har berättats vem han är så

21. Gai = Sexig eller ful?
Sexig som bara den.. men han är Annas man, får inte komma för nära.

22. Vilken karaktär passar bäst som Crossdresser?
Oj,oj... Vet inte.

23. Rock Lee = Konstig eller Cool?
Sjukt cool..

24. Vilken karaktär passar bäst att vara OOC?
Kakashi... Han är allt.

25. Tycker du om att läsa Naruto FanFic's?
Jaaaaa, me loves it.. En av mina favotfics är Naruto.. Och det sjuka är att det har parningen SasuSaku.
¨


26. Skriver du egna Naruto FanFic's?
Jag har gjort det.. Men jag suger att skriva fightscener

27. Tycker du om Lemons?

Beror vem det handlar om xD

28. Känner dina föräldrar till någon Naruto karaktär?
Ja, Naruto kanske.

29. Har du sett Naruto the Abridged Series?
Nej.

30. Har du sett Naruro Ultimate Fanflash?
Nope.


31. Har du fått någon annan att tycka om Naruto?
Ja, ganska många skulle jag tro..

32. Har du ritat en Naruto karaktär någon gång?
Japp. Har tillochmed gjort egna Ninjor :D

33. Har du någonsin ritat en Naruto Doujinshi?
Nope.. Eller kanske en askort comicstrip.. Om man kan kalla det doujinshi

34. Har Naruto påverkat din skolgång?
Ja, kommit försent för jag var tvungen att se avsnitten som kommit ut xD

35. Är du pank tack vare Naruto?
Nej.

36. Vill du läsa Icha Icha Paradise?
Haha, bara för att se vad Kakashi tycker är så bra med den


37. Vill du stödja "Yondaime är Akatsuki ledaren" teorin?
Nej, det tror jag inte en sekund på.. Man har väl nu fått redan ganska klart vem som är den verkliga ledaren

38. Lyssnar du på OST till Naruto serien?
Oh, ja! SJUKT BRA MUSIK. Och så himla nostalgist!

39. Är Sasuke fortfarande sexig i hans "Second Stage Cursed Seal"?
Har ser ut som en pepakaka.. Men han är endå superhet. Ingen är förvänad att jag tycker det

40. Har du en Naruto OC?
Japp.. Jag har flera som jag skissat upp :D

41. Har Naruto förändrat ditt liv?
Serien fick mig verkligen att tycka om Anime och Manga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0