Uchiha Sasuke

Det är sorgligt hur snygg Sasuke skulle vara om han var av kött och blod. Alvarligt, ALDRIG kommer man kunna hitta en levande människa att göra honom rättvis om det skulle komma en live-action.

Okej, klockan är halv tre.. Jag borde sova. Kanska svamlar jag om meningslösa saker (WTF? Sasuke? Meningslös) Okej, kanske snackar jag om saker som bara jag (och kanske nån mer) bryr mig om. Men eftersom detta är min blogg skriver jag vad jag vill. Och vem njuter inte av lite Naruto-snack lite då och då. Har tänkt på att se om serien nu på sommarn. Det lutar mot det nu när jag är Anime-besatt. Har öglat igenom två animes på sista tiden. Skip Beat och Ouran High school club. Båda är kungligt bra. Så det är bara för er anime tittande att sätta er ner och glo igenom dom så jag har någon att snacka med.

Annars har jag tagit ner D-grey Man, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Full Metall Panic (alla 3 säsongerna), Harukanaru Toki no Naka de och Romeo x Juliet. Så jag har mycket att göra mellan mina cykel turer.



En bild på den snyggaste kyssen xD





Han är lite väl alvarlig, paranoid, hämdlysten, ondsint och.. Psycho.. But who caaaares?!


Nu ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: alex

så jävla sexig :D

2009-06-25 @ 18:33:06
URL: http://alexandrasidback.st
Postat av: Moa

JAAAAA!! :O

2009-06-25 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0