Twinkle twinkle little star

Jag må hata skräckfilmer. Men jag kan inte förneka att allt som har med skräckmusik gillar jag grymt. Obehagliga lugna visor med clownliknande gladhet är nog en av mina favoritgenres inom musik. Helt förtollande underbara är vissa låtar. Så nu kommer jag spendera resten av kvällen med att sitta och hitta massa, massa bra musik som jag kan dela med mig till alla mina... många läsare.





 






Slänger in några bilder på de mest obehagligt läskiga karaktärer jag kommit över hittils.


The Grudge
Jag kommer inte ihåg vad hon heter.. Men fyfan vad jag hatar henne!


Thomas
Han var bara superläskig i början av filmen.
Men han förtjänar endå en plats här



Freddy Krueger
Kommer in i dina drömmar och mördar dig... behöver jag säga mer.
Tillråga på allt har han inte det vackraste ansiktet heller.



Jigsaw
He's just creeping me out... Usch


Chucky
-Hi I'm Chucky, do you wanna plaaaay?
Jag hatar dockor efter denna



The Gentlemen
Buffy the vampire slayer episode 410 har skärrat mig för livet
när det introducerade dessa gentlemännen som tystnar en stad
så man inte kan skrika när dom skär ut ens hjärta



DET! (It)
Usch, usch, usch, usch.
JAG HATAR CLOWNER!! Och en som har huggtänder, mördar och
bor i kloakerna gör inte min fobi bättre på något sätt



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0