Transformers?

Det har varit ett par händelserika dagar, de senaste. Jag har cyklat en massa och varit mycket i solen. Igår drog jag, Anna, Maja och Erika in till stan och satt på Vängåvans och läste (eller hade böckerna framma), pratade, åt mat och glass. Det var en massa skönt. Senare kom Raz och vi alla stack till bergsåker och hamnade hos Erika, åt melon och såg en film jag hyrde dagen innan.

Idag gick jag och Gollum upp tidigt. Vi fick med de icke-morgon-pigga Erika och Anna. Det vart en massa tjaffs men till sist fixade vi cyklar till alla. Vi drog till Granlo och solade ett tag sen tog vi en glass vid hemköp innan vi åkte hem.

Hemma strack vi med familjen och spelade brännboll. Jag, Ida, Erika och Pappa i ett lag och Anna, Maja, Daniel och Mamma i ett lag... Mitt lag förlorade för Gollum verkade få någon superkraft och fixade frivarv hela tiden på slutet. Nu ska vi börja göra mat. Tacos, senare ska vi kanske på Transformers, men det är inte säkert... Jag vet inte men jag hoppas iallafall. Annars blir det väl någon annan dag.

Jag har iallafall blivit väldigt bränd i ansiktet. Hoppas jag inte kommer se ut som en kräfta iallafall.


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0