Sommar, sommar, sommar.

Jag är otrloligt seg på att uppdatera: Jag vet. Men dock är det så det nog kommer vara i sommar, eftersom jag har ett liv jag måste leva.... xD


Iallafall var jag med familjen i gävle (utanför gävle) under midsommar hos min farbror och hans familj. Massa folk kom och det var super mysigt. Dock fick jag magont jusst när vi skulle göra midsommarstången så jag var inte med på den. Jag är trots det ganska lycklig att jag slapp vara med och ta ansvaret på saken som va uppställd i mitten av gräsmattan. Saken skulle föreställa den klara stången.. fin.. host.

Tor-lör spenderades där. På lördagskvällen tog jag det lugnt. Tittade på nya avsnittet av JONAS och satt och spelade harpan på datorn... Jag vart beroende av det under tiden hos farbror.

Igår spenderades dagen med att ta ett bad, äta och inte göra något särskilt. Pratade en stund med Antonia. Hon verkar ha det bra där hon är i Öland. Hoppas bara det fixar sig att hon kommer kunna komma över till Gotland när vi är där, det skulle bli superroligt. På kvällen stack vi till Bredsan där jag, Anna, Erika, Raz och Sandra tittade på film, gungade och spådde varrandra. Vart kalla kriget mellan Erika och mig också xD

Idag skulle jag och Gollum ta en tripp med cyklarna, men det har börjat regna förjäves så vi få se vart det hamnar, under tiden ska jag se film och äta någonting.

Jag har även lyckats hitta en sida där man kan lyssna eller läsa, eller båda två samtidigt på klassiska böcker. Jag har hunnit lyssnat på Bröderna Grimms Rapunzel och halva Snövit. Har även börjat på Alice i Underlandet. Det finns sjukt mycket känd litteratur där, såsom 1001 natt, Hans Christian Andersen, Charles Dickens.. och massa, massa mer.

Storynory.com


På tal om böcker: Så har det kommit några bilder från Alice in Wonderland, filmen som kommer 2010 av Tim Burton.



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0