Nu är det över.

Så, nu är studentfirandet över. Kom nyss hem från stan. Pappa hämtade oss. Började sent idag igen, men det gör inget,  Jag, Raz, Anna och Erika stack till Antonia och sjung och drack. Vid 23.30 drog vi ner och ställde oss i fel kö.... Så vi fick vänta ännu längre på att komma in. Men tillslut kom vi endå in.

En väldans rolig kväll. Kanske inte för Raz, för hon sa att den sög, men jag tyckte det va kung. Träffade massa klasskompisar för sista gången kanske... Jag får en tår i ögat. Iallafall hände en massa saker och Erika är sämst. Jag var nykter och jag lyckas vara modigare än henne... Och jag är väldans blyg.... Eller kanske jag var full utan att veta det... Men ingen blir full på så lite som jag drack så det är egentligen omöjligt.

Imorgon ska jag nog cykla till stan igen. Måste hämta några saker från Antonia. Plus att jag vill träffa henne innan hon lämnar mig för att jobba i Öland under sommaren.

På kvällen ska jag vara med mina tjejer och ha filmkväll. Efter att hållt igång i tre dar med att festa ska det bli riktigt skönt.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha ja, i slutet ja! XD

2009-06-13 @ 14:01:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0