Natt, natt

Kommer att vara uppe minst 3 timmar till. För Jonas Brothers har ett livechat.... och typiskt nog bor jag i Sverige... Maja sover, men jag har lovat henna att väcka henne när det börjar... om massa, massa timamar.

Imorgon ska jag upp till Södra även och vara med på sista skvadernklassikern.. Fem kampen eller vad den kallas. Kommer inte vara med så mycket eftersom jag har mått bajs och jag kommer vara super trött.

Senare på kvällen kommer jag sticka till Alicia, där vi ska göra oss iordning för Lärarmiddagen. Den kommer bli suverän. Fixa oss och förfesta lite.

Nu ska jag återgå till den långa väntan..

Jag kanske skriver mongo men jag är supertrött så ha överseende, tack.-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0