I love my bike

Vaknade sent idag. Det blir ju så när man har varit ute natten före. När jag vaknade tänkte jag lägga mig i badet, men Antonia ringde och påminde mig om att jag skulle hämta saker hos henne inom en halvtimme (Hon ska ju flytta idag). Så det var bara att tvinga med Maja och cyklarna ut och raca till stan. Dock vart det inte mycket till race eftersom efter gårdagens cykeltur har både jag och Gollum väldigt ömma bakar. Men vi hann så när vi kom fram till stan var jag tvungen att gå upp för Antonias mördartrappor som jag döpt dom till. Kramades hejdå, drack vatten och hämtade sakerna jag skulle ha. Sen stack jag och Maja ner till navet och gav Erika sin plånbok. Maja fixade lånekort och sen cyklade vi upp till hemmakväll och hyrde mer film.

Efter det ville vi köpa gott tills ikväll. Vi ville inte lämna cyklarna med dåliga låset i stan så vi började åka till Nacksta för att gå på Konsum Extra där. Vi handlade massa gott för ganska lite pengar och sen cyklade vi hem. Så nu är jag hemma och väntar på att Maja ska duscha klart så jag kan duscha och lägga mig i badet en stund.

Ikväll blir det mys med Anna, Maja, Erika?, Raz? och Alicia. Vi ska se massa film och gotta chips och dipp... Iallafall jag och Gollum.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0