2 Dagar Till Studenten

Ja, då är det bara två skoldagar kvar då. Jag har inte riktigt fattat än att de flesta i min klass kommer försvinna ur mitt liv efter dessa dygn. Lite sorgligt. Det satt sig i lite när jag åkte bussen hem och jag fick en spik i hjärtat. Men jag kan inte säga att jag kommer grina på studenten... Men jag ska inte säga att jag inte kommer girna heller. Det bli intressant att se vad som händer.

Iallafall övade vi utgången idag. Min klass kom 4 på klassikern men vi valde att gå ut sist på balkongen och sjunga, blir mest märkvärdiga då. Sen har vi haft sidenmålning, vilket gick som det gick. Hade möte med Kibe och Carro också och det gick bra. Ikväll lutar det mot att åka upp till skolan och hjälpas åt i klassen att fixa en sak, men jag vet inte om jag hinner. Jag ska städa och skit för imorgon kommer vi inte ha tid eftersom jag och Antonia ska fixa en sak, sen ska vi göra maten till min studentmottagning också. 

Imorgon under skoltid kommer vi iallafall ha mentors dag. Det ska bli mysigt. Jeff och Carro kommer bjuda oss på grillat och tårta som avslut. Jag får en tår i ögat. Ska iallafall inte glömma kameran, för detta ska dokumenteras. Vi ska säga hejdå, kramas och det kommer tillstå ett eller ett annat par pussar.

Sen på Onsdag går vi ut. Herregud.

Jag kommer nog ha så mycket att göra resten av veckan:

Tis(Imorgon): Mentorsdag, fixa mat & fika till studentmottagningen, ev. Fixa grej med Antonia.
Ons: Student (Behöver jag säga mer?) FEST på kvällen såklart!
Tors: Bakfull- Morgon, Studentfest- Kvällen
Fredag: Bakfull- Morgon, Studentfest- Kvällen

I helgen har jag dock inget bestämt förutom sova av min ev. bakfylla. Kommer försöka spendera tid med kompisar också som börjar jobba snabbt. Sen, början av nästa vecka ska jag spendera med Antonia, det jäveln. För nästa onsdag sticker hon till Öland och jobba hela sommarn, fram till Augusti. Förhoppningsvist ses vi i sommar när hon kanske ska över till Gotland och helsa på oss :D

Nu ska jag återgå till städandet.

Trots att jag inte kommer ha mycket tid kommer jag försöka lägga upp bilder som jag lyckats knäppa under veckan. 

Ahyoung~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0