Yey!!

Idag har jag mest spenderat dagen med att sitta inne och läsa och varit ute och lekt med Ebba. Jag har även pratat med Antonia och det sög att hon inte kunde komma idag, men hon ska komma över imorgon och vara här över natten. Me is happy. Jag har ju inte sett henne sen början av juni, så det ska bli roligt. Vi ska bada i Blå Lagunen, gå på tornerspel (YIPPI) och shoppa i Visby.. Ja, vi ska försöka hinna med det iallafall.

Det fick iallafall min dag att bli lite bättre, för jag har varit sur sen vi kom hit igår. Det regnade, vi bråkade, det vart skit med platserna, jag fick inte lägga mig när jag ville och det går inte att diska två personer i taget... SUUUG!

Nu ska jag återgå till vad jag gjorde. Läsa fics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0