Visby, Sol och Harry Potter

Jag gick och la mig vid tolv igår, så jag vaknade vid åtta imorse, pigg och redo för att ta mig an dagen. Fixade frukost, duschade och borstade tänderna innan vi åkte till Visby. Väl där gick vi runt, hämtade biobiljetterna och testade kläder. Sen gick jag, Anna och Maja, som många gissat till bion och såg våran efterlängtade HBP. Den var ju asbra. Dock hade jag sett asfram emot Snapes line: For I am the halfblood prince. Nu sa han bara I am the halfblood prince. Okej, ni tycker säkert att jag är aslöjlig, men jag hade värsta synen, scenarioet, som jag haft sen jag läste boken. Men, men utöver det älskade jag filmen.. Men när gör Harry Potter mig beskviken? (Förutom när Rowling dödar mina 3 favoritkaraktärer)

Vi såg klart filmen, åkte hem från Visby och gick och åt på restaurangen här.

Nu ska jag spendera resten av kvällen framför datorn. Kanske tar vi ett dopp senare också. Vi få se om jag orkar.

Ahnyoung~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0