Städning & husmanskost, vilka Svenssons!

Vaknade för sent idag igen. Måste fixa så att jag har ringning tidigare på dagarna nu framöver. Idag har jag städat med systrarna. Vi städar vaje dag nu tills vi åker på Söndag. Läst en massa har jag också hunnit medan resten av de inneboende i lägenheten var och handlade till mat i veckan. När de väl kom hem gjordes Potatismos och fiskpinnar iordning till Middag. Vilka Svenssons vi blir. Men vi måste ladda på med den traditionella husmanskosten nu innan vi åker för även om vi har sagt att vi inte allt ska äta ute så mycket som tidigare år (Då vi ätit ute alla dagar uton ~2-3 stycken) så vet man aldrig. Efter semesterna brukar man sakna Makaroner som fan.

Nu väntar jag på att få gå in och lägga mig i badet. Välförtjänt av mig tycker jag... Inte för att jag gjort så mycket.

Annars lääängtar jag som fan till Harry Potter om 8 dagar. Det verkar som det bli att gå på premiären :D



I brist på bilder delar jag med mig denna snygga
Harry Potter/ Naruto fan-art som jag hittat på Deviantart.
 All Creds till artisten 



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0