Roswell/Roswell high

Kalla mig seg. Kalla mig korkad eller varför inte kalla mig dum. För gissa vad jag fick redan på idag, nyss alltså? Joo, jag var inne och letate efter nån fanfiction att läsa. Väl inne på bok-listan hittade jag en intressant titel. Roswell High. Jag tänker såklart på serien som jag älskar, Roswell och bestämmer mig för att titta till vad detta är för bok. Det visade sig att denna bok-serie faktiskt är inspirationen till serien Roswell. Sjukt coolt. Jag hade ingen aning om detta och nu ser jag fram emot att läsa denna serie. Yey, jag som letat efter någonting att läsa och nu kommer jag säkert gå över lik för dessa böcker. Sen ska jag jämnföra de med varandra. Jag vet redan att vissa av namnen är annorlunda.. undra varför.


  


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0