Korea-test

1. När började du lyssna på koreansk musik?
[x] För över 2 år sedan
[ ] Snart blir det ett år
[ ] Ungefär 1 år, lite mera
[ ] För två månader sen
[ ] För några dagar sen
[ ] För 1,5 år sedan
 

2. Vilka av dessa hörde du först?

[x] DBSK
[ ] Wheesung
[ ] Super Junior (Gör som Anna och skryter att dom inte ens fanns när jag började lyssna)
[ ] BoA
[ ] SNSD
[ ] Big Bang
[ ] Se7en


3. Beundrar du någon från dessa?
[x] Siwon
[x] Heechul
[x] Jaejoong
[x] Yunho <- min störta idol :O
[x] Yoochun
[x] KangIn
[x] Changmin
[x] Junsu
[x] G-Dragon
[x] T.O.P
[x] Yesung
[x] Kyuhyun
[x] DongHae
[x] Tae Yang
[x] Seung Ri
[x] Se7en
[x] Daesung
[x] Shindong

Ja, jag beudrar alla eftersom jag beundrar personer som går efter sina drömar och lyckat förerkliga dom.



4. Vilka av dessa lyssnar du på?

[x] DBSK/TVXQ/TOHOSHINKI
[x] Big Bang
[x] Super Junior
[ ] SNSD
[x] Wonder Girls
[ ] Wheesung
[x] SS501
[x] The trax
[x] BoA
[ ] Se7en
[ ] 2NE1
[x] Rain
[x] Kim Jong Kook
[ ] MC Mong
[x] H.O.T.
[ ] Hwayobi
[x] Fly to the sky
[ ] M.I.L.K
[ ] Maybee
[ ] Son Dambi
[ ] Bae Seul Gi
[ ] SHINee
[x] Shinhwa


5. DBSK's bästa låtar av dessa är...
[x] Mirotic
[ ] All in vain
[ ] HUG
[ ] Begin
[ ] Are you a good girl?
[ ] 9095
[ ] The way u are
[ ] Proud
[ ] Wrong number
[x] Insa
[x] "O"
[ ] Purple Line

Men mest Rising Sun :O


6. Hur många K-musiklåtar har du på datorn?
[x] Så många så att jag inte orkar räkna
[ ] Såhär många:


7. Vilket band har du mest låtar av?
DBSK


8. Bästa K-låtar du har hört
För många att ränka upp, men Rising Sun har varit en favorit från början. Yellow Butterfly av FTTS <3


9. Bästa bandet?
Dbsk.. Men jag har mina fyra favoriter i Dbsk, Suju, Shinhwa och FTTS.. Dom är som en familj xD In my dreams~


10. Vilka koreanska band har du sett live?
Om 10 år så förhoppningsvist ALLA!


11. Vilket band skulle du kunna skolka en hel vecka för att få de bästa platserna på deras konsert?

Jag skulle skolka en hel vecka för mindre än så :O ALLA (Som jag ett uns gillar.)

Nu ska jag sova.

Slänger in en bild på en supersnygging :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0