Jag är inte fanatisk alls...

"What? Suddenly realized that you were supposed to beg for my forgiveness?"


"Why should I ask for forgiveness?"


"Not ask, BEG"



Jag gillar verkligen vissa dialoger jag lyckats krysta fram i mina fanfictions. Ni kanske inte vet men jag brukar ofta läsa om mina fics när jag ska fortsätta skriva, det är därför jag kom över denna lilla meningsbytet. Jag tänkte: att lägga upp den här kan ge mig lite inspiration.. Vem ljuger jag för! Jag vill såklart skryta med att jag är så bra. Tyvärr är det nog inte så många andra än jag som håller med om det.

Förmodningen kommer jag hitta massa dialoger jag tycker jag har varit jätteklyftig med under kvällen. Men vi få se om jag slänger upp dom här eller inte. Bara för mitt eget intresse isådanna fall. Så jag om tjugo år kan gå tillbaka till denna blogg (Som om jag kommer ha kvar den då) och se tillbaka på dialogerna i mina försva verk.. Då kommer jag förstås vara superduper-författare och leva rikt med min man och tjugofem underbarn. Planerna hittils är ju då att mannen är huvudpersonen i massa av mina fics. Jag får nog undanhålla dem för honom så han inte tror att jag är något fanatiskt fan.. Vilken jag inte är *host*

Nu ska jag återgå till Bite Me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0