I am the 'Who' when you call "Who's there?"

Usch. Denna fras
är nog den mest creepiest av alla fraser i Moas värld. Jag ryser varje gång jag lyssnar på This is Halloween från en av mina favorit filmer (Nightmare before Christmas). I am the who when you call "Who's there?". Det gör mig paranoid.

En annan fras som jag ryser av är denna: The only thing more scarier than beeing alone.. Is realizing you're not. Ohhhh, vad jag jag hatar det.

Nu fick jag lust att se denna film, så ska se om jag kan klämma in den ikväll.
Jack, here I come



Över till Harry Potter och Halvblods-prinsen

Förövrigt är jag sämst. Jag har letat efter en SF-bio på Gotland med inte lyckats hitta någonting. Jag har varit inne på sidan och tittat efter Gotland i SF-listan men inte hitta någonting där nere. Dock så kom jag på idag att man kanske inte ska söka på Gotland utan kanske tillexempel Visby. Visby fanns såklart så Gotland har som de flesta ställerna en SF-bio de också. Så om nio dagar blir det Harry Potter iallafall. Jag är sååååååå GLAD! Så jag kan andvända mitt biokort och komma upp i guldmedlems klubben. Snape, I've missed youuuuuu~ Är lite ledsen dock att Lucius sitteri Azkaban under denna film :'o LUPIN <3

Som en avslutning på detta inlägg: Dessa bilder som jag lappar ihop i Paint



Okej, nu ska jag återgå till att städa (dock väntar jag på att Gollum och Anna ska bli klar så jag kan dammsuga) och lyssna på musik från Askungen och andra Disney filmer.. En passande fras är nog: Varje dag får hon arbeta, hon får jobba, hon får streta? Putsa, diska, tvätta, damma, varje dag är det desamma.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0