Home Sweet Home

Är då hemma igen. Dock hinner vi inte vara hemma så länge (max. någon dag) innan vi drar vidare till stugan. Jag vet dock att det inte varit det finaste vädret här i Sundsvall, men jag hoppas för min och eran skull att jag lyckades ta med mig finvädret hem hit så vi får ett trevligt slut av sommarlovet.

Mycket, mycket har hänt. Jag har en lista på sommar-fails vi gått igenom.  Där ibland finns det berättelsen om Mammas Böna (som jag redan skrivit om), Dan och Carina och kohagen (Vad är det?), Dans Bilskylts-sökning, Den dramatiska bilkön, Victor och hans bajsben och för att inte glömma största failet: Antonia Olsson, nu kallad Blonda Bördan.

Det har iallafall varit roligt.

Och sol har vi haft alla dagar förutom en (Och en natt). Plus att det regnade på morgonen när vi skulle till Kolmården.

Bilder kommer senare, hit och till BDB min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0