Hear you hear me

Ja, några saker har hänt i veckan. Nu har ju jag uppdaterat massa, men jag tänker endå dra igenom vad som stått i mitt schema.

I onsdags cyklade jag till stan och mötte Raz. Hon drog med mig på varenda klädaffär efter en kjol hon hade i huvudet. Vi var där ett bra tag innan hon fann kjolen hon väntat på.... Senare visade sig att det var en klänning. Jag cyklade upp till Hemmakväll och hyrde världens dåligaste film bortkastade 15:- där då.

På kvällen sjussade Pappa, Mig, Anna, Erika och Alicia till Raz där vi satt och myste och drack innan vi drog ner till Gatufesten. Vart mest massa gång för oss, runt, runt. Men det var trevligt att hänge med tjejerna iallafall. Anna och jag gick förövrigt hem (referera till tidigare inlägg).. Hemfärden var otroligt underhållande om man bortser från der smärtande benen.


Igår ringde Daniel och undrade vad vi skulle göra under dagen. Jag kom med den geniala att vi alla kunde åka och bada. Så Daniel och Alex hämtade upp Mig, Anna och Gollum på eftermiddagen och vi stack till Alnön köpte massa gott att äta på stranden och åkte sen till havet. Det var kallt från början och jag var ascool och var den första att doppa mig.


Efter att ha spenderat nån timme på stranden stack vi vidare till någonstans och åt pizza. Gollum-söt bjöd mig eftersom jag är pank. Fick även doggy-bag eftersom ingen av oss orkade mycket av maten.


Idag ahr jag inte gjort särskilt mycket. Det var inte fin-väder på förmiddagen så en cykeltur var uteslutet, så det varrt att läsa manga och äta den kvarlämnade pizzan från igår. Pappa var även och handlade McDonalds till oss så det har varit en extremt onyttig dag.


Nu ska jag återgå till en manga jag håller på att läsa.


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0