Harry, Fredag

Sitter här och har en tår i ögat. Fast endå kanske inte. Det fanns inga biljetter kvar till Harry Potter premiären imorgon, så vi bestämde att se på den på tordag istället, men det fuckade sig också. Men nu är det iallafall bestämt att vi ska gå på Fredag. Får vänta två extra dagar, men vad gör det när man väntat så länge som jag gjort? No, det ska även vara lite kackit väder så det blir ju bra att man har någonting att göra på en sådan dag.

idag har vi varit nere på stranden. Såklart var jag först i, i det kalla vattnet. Inte många av oss doppade sig ens. Men jag simmade och hade det roligt. Ebba var nog med i vattnet av oss alla och hon är 1,5 år. Solade också så nu börjar jag bli brun :D

Sen har jag inte hunnit gjort så mycket, solat, ätit, badat och tagit hand om alla småbarn är väl det som fyllt de senaste av mina dagar. Längtar iallafall tills vi åker in till Visby, det ska bli kungligt roligt. Me loves it :D

Nu ska jag ta upp några fics att läsa, sen ska jag vila en stund.


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0