Ändrade planer

Idag har vi varit i Visby, eller, varit och varit. Vi åkter förbi Rusta och nån husvagns affär och stack sen till Lummelunda eller var det heter. Där åt vi och tittade på nått kvarnhjul. Jag inskaffade mig en ny snygg ring och ett par örhängen insprerade av min månadssten. fin, fint. Åkte även förbi nån sport-affär (WTF? Vad gjorde jag där??) och handlade ett par skor för 33:- och två sjalar (Jag och Gollum delar på)

Antonia skulle komma, men allt vart bajs och hennes färja ställdes in, så det sög. Men istället kommer hon inatt och stannar tills på Fredag, roligt nog. Så det ändrades nog till det bästa iallafall.

Senare ska vi åka och bada i blå lagunen innan vi hämtar våran gäst från färjan, det ska bli skönt. Bara det inte blåser så mycket som det gjort idag.

Om nu undrar varför jag inte har bilder, är det därför våran kamera äör sönder och värgar fixa fram fina foton, så jag orkar inte bry mig att lägga in de på datorn. Men dom kommer.


Det verkar också luta mot att vi sticker till kolmården efter Gotland. Så kära Sundsvall, du får vänta några dagar till. (Vi ska bara dit någon dag eller så.) Jag saknar mina tjejer :o



Nu ska jag läsa bloggar.

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

Jaaa... Tro mig... VIIII VÄÄÄNTAAR PÅ ER NUUUU!!

2009-07-22 @ 08:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0