You'll Come Back

Pappa gör mat... Bra, jag är hungrig. Nu ska jag plugga lite Kultur&Konst analys... Hade helt glömt bort en uppgift vi ha i den. Visserligen ska den inte in förnns nästa onsdag, men det är bra att vara ute i tid, har varit med för mycket sista-minuten-plugg i mitt liv. Ta mig i kragen, det är vad jag ska göra. Sen måste jag skriva klart min Kreativt Skrivande.. Har inte såm mycket kvar som tur är.

Imorgon bli skön. Börjar 10.00 (Gunilla<- lärarn, har nått möte på morgonen) så det blir sovmorgon igen :D Sen på eftermiddagen har vi Kultur&Konstanalys, där vi börjar tidigt (12.00) och Ulla-Carin har sagt att vi får då sluta halv 3 istället för halv fyra. Plus att vi ska se 2:ornas pjäs, så någon jobbig lektion blir det förhoppningsvis inte.

Tordagen suger dock. Brukar bara ha samilng + 1 lektion. Men vi ska på Södra och se nått VM, så vi ska ha lektion på morgonen (tur att jag har bild..) och på eftermiddagen (den riktiga lektionstiden) tar man buss dit upp och tittar på?! Vet alvarligt inte vad vi ska göra där -.-


Reasult!


Kommentarer
Postat av: Nonii

Ha ha tur att du skrev det att vi börjar kl:10 imorrn!! vilken buss tar du? 9 å nånting?

2009-01-27 @ 22:18:40
URL: http://nonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0