Who am I?!

Sitter på skolan och är hungirg. Har just nu bild, håller på att gå egenom grafik, trycknålen. Det skulle vara så roligt och intressant om jag var pigg, men nu håller jag på att somna hela tiden. 
 
Idag har jag iallafall startat en ny kurs. Kreativt skrivade, verkar vara helt i min stil, och jag hoppas jag lär mig saker jag kan ta med mig i bagaget till min framtida kariär som författare. Skulle iallafall skriva om en person, om en miljö och om en händelse. Sen skulle vi dra en av dom. Jag fick en kvinna på 30 som va en välkänd fotograf som person, som miljö fick jag: Mörkt, läskigt, källare, svarta väggar, otäck man osv. Och sen som händelse fick jag om en snöboll som kom och kastades i en kvinnas huvud.. Det va lite svårt att koppla ihop allihopa, men jag lyckades :D
Iallafall hade en tjej personen Anna: som går 3:dje året på gymnasium, estetlinjen. Hon lyssnade på japansk musik, allt från pojkband till punkrock. Hon hade 3 systrar och 1 bror och bodde i bergsåker.... Alicia hade inte kommit på nått annat :p

Jag tänkte att jag skulle handla lite mat nu på eftermiddagen i cafeterian, men hade bara 5:- fast att jag trodde jag hade 15:- till (Men dom har jag visst lagt i min spargris) Så nu är jag här.. all alone and hungrig. Ska snart börja igen, då ska vi trycka våra test bilder vi fått ristat.

Sen, när jag kommer hem ska jag och Annisen se Sagan Om De Två Tornen Legolas here I come!


Kommentarer
Postat av: Nonii

Ja du kommer att bli en författare jag känner det på mig!!



ne va du alldeles själv idag:/...

ska försöka komma imorrn bara om hostan slutar!

azza azza fighting!!

<3 kramis

2009-01-20 @ 22:22:44
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: Moa

Näe! Jag va inte själv. Alicia var där, men jag va själv jusst i det ögonblicket. Kom bara om du orkar <3

2009-01-20 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0