Until I Wake Up

Dagen har varit lång. Vaknade vid 10, la mig i badet och läste Twilight. Senare dushade jag och fixade till mig eftersom vi skulle till Farmor och Farfar. När vi kom dit så åt de andra (jag tycker inte om, och hade ätit relativt nyss) smörgåstårta. Sedan pratades det (massa människor..) först var vi 18 med senare vart vi 20 (fyra kom och två gick) Plus att det va två stora hundar och en katt. Det va iallafall roligt. Vi åt igen (denna gång kött, pomes frites eller lasagne och sallad) Nu åt jag iallafall ^^

Senare vart det en massa gammla foto tittande, roligt värre. Hittade en bild på oss syskon som vi kopierade till mamma och pappa. Hoppas dom ramar in och hänger up den här hemma. Åt tårta och pratade mer..

När vi åkte hem fick Jag, Maja och Anna för oss att vi ville hyra film, så pappa sjussade oss till Hemmakväll, och senare på Willys så vi kunde köpa gott^^

Hyra 10 orsaker att hata dig (klassiker^^), Barnhemmet och ZOOM?! (Vet inte riktigt) Har sett de första två och ska nu se tredje.

Jag brukar ofta undvika skräckfilmer, men Barnhemmet va faktiskt väldigt.... fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0