Ultraviolet

Nu är jag på skolan och har rast från kreativt skrivande, börjar om 5 minuter igen, så detta blir ett snabbt inklägg. 

Har nyss gått igenom mitt barndoms minne på lektionen och det är så mycket man inte tänker på när man skriver en text, men jag vet att jag kommer bli bättre för denna kurs är hur bra som helst för min framtida succekariär som författare.

Annars har jag jätteont i ryggen sen jag tränade igår. Jag var dum nog att bara stretcha magen (Jag har endå träningvärk... är jag dålig, eller är jag dålig?) Ska be någon att massera mig senare ^^

Nu ska jag till lektion igen.

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Maja

Inklägg xDxD???

2009-01-23 @ 17:19:56
URL: http://heenim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0