Twilight

Idag har jag varit hemma från skolan (hade frilufsdag och är inte riktigt frisk än). Iallafall åkte jag in till stan vid 15.00 och mötte Erika och Anna, vi köpte biljetter till studentfesten imorgon. Töntarna åkte hem och jag mötte Antonia som skulle gå på stan en stund med mig. Vi gick till bokia, och jag hittade en bok som jag trodde jag inte hade läst, men det verkar som om jag redan har den tillochmed, så 70:- bye, bye. Hittade äver Twilight på engelska! Med ett nytt snyggt omslag!

Denna bild som omslag! <3



Iallafall köpte vi en present till Anna som fyller år i morgon. Jag köpte även en glitterpuder som jag suktat efter hur länge som helst. Lite ballonger hittade jag också. Gick på Blå kiosken med Maja... Så är relativt pank just nu. Men som tur är behöver jag inte slösa så mycket pengar imorgon. Har biljett= inträde, sprit och sjuss hem redan.. så det blir en billig kväll (förhoppningsvis)

Nu ska jag lägga mig i badet (övanligt?!) och läsa lite Twilight.... Orginal versioner av böcker brukar alltid vara bäst så att ^^

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0