The Stupid Girl

Masade mig upp imorse och åkte in till skolan trots att jag mådde bajs. Vi brukar vanligtvis ha lektion på eftermiddagarna på Tordagar, men vi skulle ha på morgonen idag för det va planerat att vi skulle till Södra på eftermiddagen. Så åkte då in tidigt imorse med Erika. På skolan satt vi två + Alicia och väntade att få börja. När vi väl började (ganska många som inte kom) så gick vi igenom collegrafi! (Det är så det heter! tror jag...) Jag somnade nästan sittandes i stolen under genomgången. Hade typ bara 1,5 h lektion sen slutade jag. Tog 11.00 bussen hem och åt nudlar och sov, men nu är jag uppe... Känner mig lite bättre, men fortfarande en himla hosta och kli i halsen, och förhoppningsvis kan jag åka in till skolan imrgon.

Pappa ska snart komma hem, då gör han förmodligen mat. Vi har inget hemma så han ska köpa makaroner eller något. Är hungrig!




Moa has left the building; I repeat Moa has left the building!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0