Test snott från Erika

Årets Första Test 2009!


Vad heter du - Moa Amanda Kohtala
Vilken klass går du i - Es3
Vad heter din bästavän- Antonia & Min syster Anna
Kan hon/han lita på dig- JA!
Har du några syskon- Ja, 4 st
Hur var år 2008 för dig - Superbra
Vilka firade du nyårsafton med - En massa personer
Vem fick nyårspussen-  Ingen ville pussa mig
Betyder han/hon något för dig - Ingen?


Har du . .
Åkt flygplan- Ja
Snusat- Ja
Druckit alkohol- Ja.
Slagit någon riktigt hårt - Nej, undviker våld ja :o
Planerat ett mord - Om jag svarade nej på förra frågan, vad tror ni? 
En mamma- Ja
En pappa- Japp
En bror -  Ja
En syster - Tre st
Någon du kan lita på - Ja
Någongång fått gått till rektorn- Nope


Vem . .
Kysste du senast  - Jag pussade mamma idag, gills det?
Krama du senast-  Pappa idag (vad jag varit mamma pappig idag :O)
Höll du handen med senast - Kom inte ihåg
Slog du senast - ?
Hatar du - Jag hatar inte personer, bara handlingar
Gillar du  - Spike (Jag och Maja ser Buffy xD Han är rolig!)


This or That
Killar eller Tjejer - Killar
Vatten eller Juice - Apelsin juice
Frukt eller Grönsaker - beror på vad jag är sugen på
Tv eller Dator - Dator (kan ju se allt från tvn där)
Skola eller Jobba - Skola
Pojkvän/Flickvän eller Vänner- båda


Hur/Var. .
Gammal är du om 12 år -30
Vart befinner du dig då - Sitter nog hemma med mina barn
Har du barn -  Ja (alltså om 12 år)
Är du alkolist - Nej

Vill du dö - Vill, och vill. Tänker inte så mycket på döden
Går du i skolan  - Ja
Trivs du - Ja
Är du lärarnas favoritelev - Någons kanske


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan Moa! :D

Glöm inte att vara med i min tävling och ha chansen att vinna ett supersnyggt armband! :)

http://cajsa1.webblogg.se/2009/january/tavling-1-pagaende.html är länken till tävlingen!



LYCKA TILL! :D

xx Cajsa

2009-01-05 @ 19:46:25
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0