Sugar Mouse

Igår var jag och Antonia och solade. Senare åkte vi hem till mig och åt. Erika och Raz kom och vi gick till konsum och köpte gott. Väl hemma igen satt vi oss och tittade på Angus, Thongs..... och Hana Yori Dango (Fast jag läste mest Angus, thongs... boken under tiden) Hade det iallafall mysigt med mina underbaraste vänner.

Började även se brittiska serien Britannia high, en slags musikal serie. Mitch Hewer spelar i den <3 Nykär, fast han är bäst som Maxxie i Skins. Iallafall såg jag klart den alldeles nyss (Är bara 9 episoder) Tyvärr så kommer det inte komma en ny säsong :'( Men den va bra nog och hade ett okej slut.

Nu ska jag göra något att äta (Har inte ätit nått sen igår..)

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0