Ont i huvudet, halsen och är trött, but I'm all fine~

Varit hemma idag från skolan. Sov från 18.00 igår (va uppe och åt någon gång) och sov till 11.00 idag (uppe och sjukanmälde mig där) Har därför sovit i samanlagt nästan 17 timmat. Rekord för mig..
 
Ikväll ska Antonia och Erika komma hit. Vi ska se film (bl.a Min nya favorit Barnhemmet) och mysa. Innan ska vi gå och äta på pizzerian. Det blir gott..

Har även bytt låtarhär på bloggen. Tagit bort några också, för jag orkade inte sitta och fiffla mer.



P.S Alex, Jag hittade äntligen till din blogg (faktiskt innan du skrev en kommentar här :p) Men jag fattar mig inte på blogspots kommentargrejjs. Bajs på det!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0