On the horizon

Idag skulle jag ha simmat med Antonia. Men det vart försent och jag har inte fått tag i henne på hela dagen? Where are you?! Istället ska jag då gå på bio med Anna, Raz, Erika med fler. Vi ska se Bridewars. Jag tror den heter bröllopsduellen på svenska. Ska bli roligt. Och som tur är masserage jag mamma idag och tjänade 100:- så jag slipper lägga ut för biljetten ^^ Och tur för mamma så hade hon en övergiven biobiljett som inte ska andvändas som hon gav mig så hon slipper betala också.

Min bror är sepe och klantig. Så Pappa har varit med han på sjukhuset för att röntga foten (tror jag). Han kommer snart hem och Daniel och Alex är med. Anna ska leta fram sina kryckor så Daniel får andvända. Sen ska pappa åka och handla mat åt oss. McDonald... nyttigt värre xD

Idag såg jag och mamma på The orphanage (Barnhemmet) igen, eller igen för mig och för första gången för mamma. Denna gång va den ännu bättre. jag grät faktiskt på slutet, så rörd vart jag (Notera att detta är en skräckfilm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0