No One Knows What The Future Holds

God Morgon Sverige!...

Okej, jag är munter. Det är därför jag känner mig frisk och kry (trots att jag ha lite ont i halsen fortfarande och lite ont i huvudet.) Men det gör ingenting! MWHAHAHA!

Igår var det mys. Jag, Anna, Maja, Erika och Antonia var på pizzerian och åt. Satt där ett tag och mös. Pappa ringde och sa åt mig att beställa en pizza till mamma och honom, så det gjorde jag såklar eftersom jag är den gudomliga dotterna jag är. Iallafall så skulle vi in och köpa gott tills kvällen på konsum efter vi hade ätit. Med pizzan fick jag alltså gå runt där inne. Lite pinsamt, eftersom det stinker pizza överallt efter en.
 Vi kom hem, såg Barnhemmet en sista gång. Lika bra fortfarande, men jag va inte på skräckhumör och satt och töntade mig hela filmen och sa att en råtta skulle hoppa fram och skratta galet... Patetiska människa jag är.. 
 Efter filmen förljde Antonia och Anna med Erika hem (Hon vågade inte gå själv efter skräckfilm.. eller aldrig för den delen xD Inte för att jag anklagar, jag hatar också att gå själv på kvällen). De kom tillbaka (A+A) och Maja, Antonia och jag satt oss och såg på Wild Child. Jag somnade ganska så snart dock.
 
Vaknade imorse av att jag hade en mardröm om att världen höll på att gå under. Solen höll på att slockna och alla vart galna och en massa barn sprang rung och mördade folk (alla döda alla i paniken) skithemskt. Iallafall så tittade jag på film eftersom jag vaknade vid 8.00 och Antonia fortfarande sov. Såg Bratz som gick på tv (Ja, om dom dära dockorna, det har kommit en otecknad film om dom). Den va faktiskt ett bra tidsfördriv. Vi åt frukost och såg lite Boys Over Flowers. Antonia åkte hem och mamma tvingade oss att städa :O

Så efter vi hade hjäpts åt att städat hela lägenheten så tog jag ett långt skööönt bad. Senare kom Ida, Vincent, Alex och Daniel för att äta. Ida och Vincent gjorde tacos och hade med sig tårta för att fira Vincent som fyllde år under veckan. Vi spelade tråkigt spel och nu sitter jag här :D

Imorgon ska jag och simma! Nu ska Moa bli vältränad!!!! (Undra hur många gånger jag sagt någonting liknade under hela min tid här på bloggen egentligen?)






Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0