Life Could Be Sweet

Har pluggat PA sen 8, alltså i två timmar i sträck så har nu tagit en välförtjänt rast. I veckan ska jag börja rita med tabletten. Det kommer bli roligt. Ska tvinga folk att vara modeller (är sämst att rita poser) så det blir bra. Har iallafall dekorerat min loggbok. Tyvärr så hittar jag inte mina tuschpennor som jag är i stort behov av.

Igår var jag på bio och såg Bröllopsduellen. Den var bättre än jag trodde. Jag är på bio så ofta nu för tiden tycker jag. (okej, jag har varit på bio 1 gång i månaden de senaste månaderna, sen okt?) Men iallafall. Jag har ju planer att gå en massa mer på bio också.
Januari: I taket lyser stjärnorna? (Inte rikitgt bestämt)
Februari: Angus, Thongs and perfect snogging. (Jag och Maja vill se den på bio ^^)
Mars: Inget plannerat... än
April: Monsters vs. Aliens? Dragon Balls (Måste ju se hur den är som amerikansk liveaction + James Masters är med)
Maj: Wolverine X-men Origins (läääängtar. Daniel Henney är med <- en koreansk idol)
Juni: Transformers: Revenge of the fallen (Halleluja)
Juli:.......Gissa 3 gånger?... HARRY POTTER HBP!
Augusti: Inget planerat.
September: Inget planerat.
Oktober: Inget planerat. (Lugna tider..)
November: New Moon <3<3<3<3 (Jacob mi lööv!)
December: Vad kommer det för filmer då?!

Nu ska jag fortsätta plugga.

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag hakar på dem flesta

2009-01-26 @ 14:50:28
Postat av: Moa

Bra :)

2009-01-26 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0