It will be as though I never existed

Sitter och lodar New Moon movie info (finns inte speciellt mycket än) och det har kommit ut några officiella taglines. Mina favorit (direkt taget ur boken) är It will be as though I never existed. Den representera boken bäst (De som läst New Moon fattar nog) De andra taglinens är:

Forbidden to Remember; Terrified to Forget
Somewhere, a clock is ticking
When you can't be with the one you love, will you stay with the one who loves you?
och Love Bites Back <- cheeasy xD
 
Annars har jag tagit det lugnt idag. Inte jobbat på PA, men ska göra det imorgon nog. Har spelat lite sims (Det är så roligt när Anna laddat ner så mycket till det) Sett Narnia: Prince Caspian med Mamma och Pappa (BEN BARNES <3 Hoppas han blir ARO!) Färgat håret (äntligen är utväxten borta)

På Fredag fyller Annisen år! 21, den gamlingen! Vi ska såklart fira och eftersom det är studentfest ska vi tvinga med de redan tagna studenterna dit :D Det blir nog roligt. Har inte sådan stor lust just nu, men den kommer nog.

Sen har jag börjat sett Boys Before Flowers (Koreanska Hana Yori Dango) och jag älskar den! Sjukt bra (trots den inte kanske når upp till Japanska versionen). Jag hoppas att för en gång skull får mitt favoritpar ett bra slut ('shoujiro' och 'Yuuki' i denna 'YiJeong' och 'GaEul') Kim Bum (Yijeong) är het och så söt ^^ Jag är totalt kär i detta par <3





Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0