Into The West

Sov till 15.30 ungefär (va uppe och bada en kort stund, men somnade igen). Har haft en hemsk migrän, så jag har då inte ätit något idag. Nu gör Anna mat iallafall. Lite sent kanske, men måste få i mig nått, annars kommer jag inte att kunna sova. Har ju också tränar idag, så det gör inget att jag äter lite nu tycker jag.

Annars har jag och Anna sett sista Sagan om ringen idag. The return of the king. Jag blir alltid Legolas kär när jag gör det, sen deppar jag för jag vill vara alv :'O Faramir va het också (har aldrig tyckt det förut men nu så xD) Och Viggo som Aragorn! Snygg 50 åring eller vad?!

Har även suttit och skrivit lite Lovelife. Snart kan jag uppdatera den :) Kommer vara ett tråkigt kapitel, men jag måste komma någonstans bara.




Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0