I'm Insane

Jag har kommit fram till att jag och Anna måste ha varit höga konstant under perioden vi skrev I'm Insane. Allvarligt! vem fan skriver en fanfiction om mentala konstiga människor som antingen kommer från Mars eller tror han är Sherlock Holmes. Originellt, visst. Mentalt rubbad Jaejoong, istället för den karismatiska snyggingen han annars alltid är... Jag vill så gärna skriva mer och "få veta"  vad som händer i ficen xD Anna, vi måste hitta det vi gick på under sommarn 2006!

Annars har snart skrivit klart kapitlet av Lovelife. Har inte hunnit med det än, men tror inte att det inte är för att jag gjort annat. Nej, det är för att jag har suttit och plannerat och skrivit ner vad som ska hända varje karaktär, så det kommer bli enklare för mig att skriva. (Tack Kreativt Skrivande att det har fått mig på spår igen :D)

Pappa ska komma och hämta mig :) Han ska ta med sig mina låneböcker jag haft till PA och jag ska äntligen lämna in dom. Ska försöka sneaka in en bok hem också (Ska skynda mig och låna så Pappa inte märker att jag inte bara lämnar in, han brukar inte tycka om att vänta utanför, så jag måste vara snabb.)

Haft bild idag. Roligt värre. Jag var sjuk förra lektion plus att jag va ledig i Lördags, då det va öppenhus och vi skulle jobba med jusst detta. Men jag hann ikapp! Och är klar med det vi ha gjort (skönt att inte ligga efter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0