Anna 21

Igår var vi då ut, Jag, Anna, Erika och Antonia. Vid 6 åkte vi in till Antonia, och började göra oss iordning. Vi spelade spel (Jag vann som vanligt) och pratade och dylikt, lyssnade på min braa musik xD. En låt va Eyes On Fire (Första låten i min spellista), när vi lyssnade på den fick vi känslan att vara värsta sunkiga. Rollspelade lite där. Jag och Antonia spelade upp scener från Twilight (Vi lyssnade på Twilight OST ett tag också). Roligt hadejag iallafall. Vi spelade Galen Panna och Anna hade Rosa Pantern och Pyramiderna. Hon kom på tidningsartikeln först av allt (hon hade inte fått vetat något om sina kort) och Erika skulle ge den första. Hon sa "Rosa i Egypten" och sen tittar vi ner på Annas anteckningar 'Rosa Pantern, Pyramider' så hon fick båda två på en gång. Erika vad sämst du va xD

Iallafall kom Björn och Linda senare och vi spelade spel (Jag hatade spelen för jag fattade inte). Sen gick vi till Aveny, där studentfesten var. Dansade och hade roligt tills ungefär 02.30, då kom pappa och hämtade oss. Anna och jag tog och åt mackor och drack óboy när vi kom hem och började se Sagan Om Ringen, tyvärr somnade vi inom de närmsta minuterna...

Idag ska mina syskon och deras respektive komma hit och äta (för att fira Anna). Vi ska äta mat och tårta och förmodligen spela något spel.

Imorgon ska jag och Antonia sola, sen ska vi hem till mig och titta på Hana Yori Dango filmen och Angus, Thongs and perfect snogging.(filmen nedan) Erika ska också vara med hoppas jag ^^ Om någon mer vill så är det bara att komma :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan mois! :)

allt bra med dig?

Hälsa Anna och hälsa grattis! :)

xx Cajsa

2009-01-18 @ 21:52:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Nonii

Å ja vi var skiit bra på å härma domnär dom va på balen secen!! hihi!!



+ du måste visa hu man fixar busik på bloggen! ;)



see ya :P <3

2009-01-19 @ 23:14:52
URL: http://nonii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0