Whitebox.

Godnatt svergie.

Innan jag går och lägger mig vill jag berätta om min dag.

I vanliga fall brukar vi ha sovmorgon på tordagar och börja 11.15. Vaknade ialladall tidigt. 06.15 och la mig en stund i badet. Mysigt :) Ducshade, fixade mig och väntade på att klockan skulle bli 08.30, för det va då jag tänkte ta bussen eftersom vi började 09.00. Iallfall vid ~07.49 så ser jag i mitt mail att vi ska börja 08.45 som vanliga dagar och får springa för att hinna med bussen.

Väl på skolan är varken Antonia eller Alicia, vilket va tråkigt för mig. Men det gör inget, jag har faktiskt andra klasskamrater.

Eftersom vi hade sesam (sex&samlevnad temadag) så började vi efter samlingen i bilden och fick 'lära oss' hur man trär på en kondom xD Jag är iallafall nu stolt ägare av ett kondom körkort.

Gjorde Sexquiz efter kondomlärning. Va tråkigt för denne gång gick jag runt själv och svarade på frågorna, och vart klar efter några minuter.

Efter det kom äntligen Antonia (Jag ringde och terroriserade henne att komma) Hon hade sprungit upp till skolan. Men när hon kom visade sig att vi inte hade någonting förrns vis 13.00 igen... Då var klockan alltså 09.30 ungefär xD

Men vi fördröjde tiden med att loda i Whiteboxen och knäppa bilder. Asa roligt, och vi fick till ganska snygga bilder på oss. Modeller fotografer för oss vettja xD

På eftermiddagen lyssnade vi på en originell föreläsning av Manne Forsberg (Tror jag han heter) Han pratade om jämdställdhet, könsrollen och sex. Ganska allvarligt tema kasnke, men ack så rolig han va! Roligaste föreläsningen på länge iallafall.

Jag och Antonia gick ner och pysslade lite på bilden innan vi drog hem.

Kom hem typ vid 16.00 kanske.

Hemma gjorde jag ingenting.

Klockan 19.00 sjussade pappa mig till pipeline. Jag gick på konserten (ASBRA!) med drog hem efter 1 timme ungefär. Vart alldeles för trött och fick sådan mensvärk.

Så, nu har jag tagit ett bad och ska gå och lägga mig. 

Godnatt!

 

Kommentarer
Postat av: Erika!

ASFINA BILDER SÖTARSLEN!

2009-02-13 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0