Utgång

Idag har jag mått bajs. Min mensvärk blir sämre och sämre varje månad, så jag har praktiskt taget börjat knarkat mina mensvärkstabletter. Vilket suger, för jag får inte ta mer än 4 per dag (Och det gör jag inte, alltså tar mer än 4 st) men det skulle behövas :'O Ibland funkar dem jättebra, men inte idag.

Ikväll ska vi ut (Måste må bättre då!) innan dess ska jag färga håret och få bort min utväxt. Den är verkligen hemsk. Jag måste även äta något.. Allt jag fått i mig idag är ett äpple.. Gott visst men inte så mättande på långa vägar för min mage. Men vi ska iallafall ha roligt ikväll hoppas jag. Det va länge sen vi gick ut bara för att. Annars har det varit mycket bestämda helger då någonting är planerat. Så det bli roligt med en lite spontanare kväll, då man inte ha så många förhoppningar. Då brukar det bli roligare.





Ahnyoung~

Ps. Igår innan jag somnade tänkte jag tillbaka på min barntid. Jag har verkligen gjort pinsamma saker när jag var mindre. Jag kommer förmodligen dela med mig några minnen senare. För dessa saker måste jag få ut från hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0