speed up

Igår var jag på teater. Vi ska inte skriva någon jävla bok, hette den. Den va lite anorlunda i uppbygget, men väldigt lärorik. Plus att man fick fika :) Det gillar jag vet ni. Iallafall så var det typ vad som hända igår. På bilden håller vi på med någpt jag glömt namnet på. Jag satt och skissade på min bild jag ska göra, rispade och målade en massa. Trodde det hade gått typ 1,5 h av lektionen då någon sa att klockan va kvart i fyra... Blev en lååång dag för mig... Men jag verkligen älskar var vi gör på bilden nu. Pratade även med syon, äntligen.

Idag har jag inte gjort mycket. Sovit som vanligt.

I helgen hade jag plannerat att plugga en massa. Men det blir det inte av. Tur som det är har jag inte så mycket att göra, så jag får göra det imorgon... Dock ska jag på pipeline med klassen.. Så jag får helt enkelt hitta tid.
På fredag blir det utgång. Jag kunde inte säga nej till Raz, var så länge sedan vi va ut. Så det blir roligt :) Hoppas alla hänger med också :D
Lördag är det klassfest.. roligt.roligt. Umgås med klassen är alltid härligt.
Söndag blir det till att åka och simma med Antonia och Alicia igen. Nu har vi kommit igång! Super duktigt- Jag vet. Senare på kvällen ska jag på teater igen. Denna gång Etnoporr, som den heter. Pågrund av detta kommer jag formodligen missa familjemiddagen.. vilket suger.. Hoppas vi kan äta lite tidigare :o Pågrund av detta kommer jag inte kunna följa me till min lillkusin Minna som fyller år i veckan och som ska firas.

Nu ska jag läsa lite fics :)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0