Sleeeep, sleeep

Okej, idag skulle jag plugga PA. Men vad gör jag om inte.. SOVER. Jag sover hela tiden nu! Så fort jag inte har någonting att göra, lägger jag mig ner och sover. Det är sjukt, jag har aldrig varit en person som sover mycket. Men nu verkar det som jag har tagit Annas personlighet helt och hållet (i den delen så hon sover alltså). Jag orkar ingenting längre. Pluggade iallafall nu på kvällen som tur va. Kreativt skrivande (som jag ska lämna in imorgon) och PA. Skööööönt.

Igår hade vi familjemiddag. Gott, gott. Entrecote (el. fkäskfilé) och klyftpotatis med sås och sallad. Gottiligottgott. Sen så till skillnade från förra veckan, spelade vi ett asa roligt spel. Lite creepy, men roligt. Alla 9 av oss (Anna gick dock ganska snabbt) satt trängda ca 1m framför TV/datorn för att spela. hoho. Hann dock inte klart, så vi ska fortsätta nästa vecka.


Nu ska jag sova

ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0