Running Out.

Har varit bajsa trött de senaste dagarna. Det är därför inte min underbara bejbiblogg inte uppdaterats (dock tror jag inte det är många som bryr sig). Men nu är jag toppen igen!! (NOT) och ska skriva, skriva, skriva, sova och skriva lite till.... på min fics :P

Iallafall så tog jag mig samman och sa till mig själv igår "Nu Moa, nu ska du tamefan inte vara trött i bollen imorgon och dra dig till skolan om det så är det sista du gör! Skit i om du mår bajsarnas bajsigaste eller som Alex fint citerar: Har en spik i huvudet". Så när min vita ängel på vänstra axeln hade försvunnit bestämde jag mig för att ta det på orden. Jag skulle absolut inte sova bort mig själv! Gick därför och la mig tidigt (23.00-00.00 nån gång).. okej, inte speciellt tidigt, men whatever.....
 
klockan 05.30 ringde mobilen imorse. Herre min jävlar vad svårt det va att ta sig upp, men jag klarade det! Gick upp, klädde på mig och tog lite av mammas gamla kaffe och satt i mig... Klarade dock inte av att dricka mycket eftersom det är svin-äkligt...Jag väntar fortfarande på den dagen jag ska bli vuxen och pang! så tycker jag om kaffe. Iallafall så tog jag lite cola istället :) Åkte in med tidigare buss (Så jag inte skulle gå och somna hemma) och kom till skolan vid 08.00

På de 45 minuterna det va kvar innan vi började lyckades jag bli bajsigare än förut, men jag höll i! Började lektion (Kreativt skrivande) och hade det bra. Tyvärr måste jag plugga massa i helgen för att komma ifatt, men vad gör man inte för litteraturen (min egna alltså! xD) Fick eget arbete så jag gick och satt mig vid datorn i arbetsrummet... Hann typ sitte i en kvart innan det börjar droppa ner blod på tangentbordet, men jag är cp och fortsätter skriva fast jag ser det, men bara några sekunder. Svor som vanligt och fick spendera resten av tiden till att tvätta min näsa och tangentbordet. Det sög... Jag hatar näsblod och jag tänker aldrig mer lyssna på den vita ägeln på min axel.. Jag tror det va djävulen!

Senare på eftermiddagen hade vi Kultur och Konstanalys. Roligt, roligt. Hade som tur va inte kommit efter, mwhahaha. Vi ska redovisa olika subkulturer och Jag, Antonia och våran klasskamrat Magda ska redovisa EMO. Kuligt, kuligt. Vi har olika 'roller' i våran scetch eller vad man kan kalla det. Gaah, vad dålig vi kommer vara bara för vi tycker vi är så roliga!

Ikväll kommer jag ta det lugnt... viktigt, viktigt. Och imorgon ska vi till min lillesöt kusin Alvin som fyllde 4 sista januari. Där ska vi fira honom och förhoppningsvis få vi lite tårta :D... Nej jag som skulle vara nyttig! På kvällen ska vi på bio har jag bestämt. Erika ska med iallafall, och kanske Antonia (om hon hade råd) men förhoppningsvist så. Anna? Någon annan som vill med?

På söndag blir det simmning för Antonia och mig igen. Härligt, härligt. Vi är sååååå braa!




Mock me, and die!

Kommentarer
Postat av: Hai

Snygg bild den till höger :)

2009-02-10 @ 02:27:11
Postat av: Moa

Taack :)

2009-02-10 @ 15:48:04
Postat av: Moa

Ps. Varför kommer jag inte in på din blogg? :'o

2009-02-10 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0