Okej, jag erkänner.

Jag har blivit besatt xD Igen, som vanligt. Det blir jag ju alltid.

Jag och Anna sitter och tittar på Merlin :) Som jag sa, min nya besatthet :O Loooove it!!!!! love, love, love, love.. Okej, ni fattar. Jag rekomenderar den starkt! Inte mycket till kärlek (inte än iallafall) Men såååååååå bra skådespel och bra story! Och... det där med kärlek tar jag tillbaka... Merlin och Arthur loves eachother!!!..... Hoho..

Snart ska jag in till stan och följa med Antonia och testa balklänningar.. Roligt, roligt. :) Måste dock spara en himla massa pengar till det.. Som tur är har jag en superdupermamma som bjuder mig på studentmiddagen och dylika saker. Men balen har jag bestämt mig att ta tag i själv.. Nån gång måste vara den första..



:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0